Publicada el 20.12.2022
Balanç positiu de l’Any Joan Carles i Amat (però les activitats continuen...)
Amb el concert de Hopkinson Smith i Sílvia Bel com a punt àlgid de la commemoració del 450è aniversari de Joan Carles i Amat (Monistrol de Montserrat, 24 de setembre), l'Associació Joan Carles i Amat i el Departament de Cultura de la Generalitat tanquen el 2022 amb un balanç clarament positiu.
Si en el primer semestre van tenir un paper significatiu les activitats educatives i divulgatives (en l'àmbit escolar i per al públic en general), el segon ha estat dominat per les activitats en l'àmbit universitari i els concerts (amb l'esmentat de Monistrol com a Acte Central de la commemoració).
Aquest balanç positiu es concreta en l'excel·lència dels intèrprets participants; l'alt nivell dels conferenciants; la resposta entusiasta del públic; la bona difusió i el paper receptiu dels mitjans.

Però les activitats transcendeixen l'any commemoratiu i prosseguiran al llarg del 2023. Se n'informarà puntualment des d'aquest web.

Memòria d'Activitats Any Joan Carles i Amat